Kontorarbeid om natten!

Da sitter man her igjen da… Godt plantet oppi senga mens resten av huset sover godt i de søteste drømmer. Jeg har sittet å jobbet med rapportskriving som skal inn til kommunen i forbindelse med tilskudd på gårdsdrifta. Ble heldigvis ferdig med skrivingen, men jeg får ikke sendt det inn før i morgen da jeg må logge inn på Altinn. Siden drifta er mannen sin så må han logge inn så da får det vente til i morgen. Kan ikke plage han med slikt nå når han har sovnet og skal opp tidlig vettu.

Det er godt å sitte sånn på denne tiden. Det er en egen ro i huset. Ja bortsett fra kattungene da som holder på å leke nede på stua, hehe. Ute pisker regnet mot huset, dyrene har falt til ro, vannet bruser nedover fjellsiden og elva ute her har vokst en del i dag så det bruser ganske godt i den også. Og her sitter jeg da, god og varm inntulla i dyna og tar innover meg dagens strabaser.

Min bedre halvdel startet opp igjen på jobb i dag etter 2 uker ferie. Så jeg og frøkna mi har kosa oss med en snartur til rosenes by, Molde, for å skaffe kraftfor, ei bukse og handla inn mat for uka. Så det har ikke skjedd så mye spennende her i dag.

Tenker masse på dem som bor lenger inn i landet der været herjer skikkelig. Håper virkelig det går bra med alle sammen. Været som er her er jo bare barnemat i forhold til mange andre steder nå. Her er det jo mer som normalt høstvær. Håper ikke været Hans herjer for mye rundt omkring og at det ikke blir for store ødeleggelser. Sender hvertfall alle en varm tanke og krysser fingrene.

Nei jeg får vel prøve å sove litt snart jeg også. Har ikke lyst il å snu døgnet. Går fort til skolestart og hverdagen banker på døra.

Natta til alle der ute.

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top