Fra den ene kur til den neste!

Avslutta jo en antibiotikakur på fredag og i dag var det på igjen med en annen kur da jeg har klart å få betenelse inni livmora… Hurra, typisk min flaks liksom🤪 Skal muligens fjerne kulen i brystet neste uke. Gleder meg til å bli kvitt den😃

Jaja så bortsett fra sterke smerter så har jo dagen vært ganske grei. Dagen går så fort når man tar en snartur til fastlandet.
Følte meg skikkelig heldig i ettermiddag da Stig tok på seg å lage middag🥰 Det er veldig uvant så klarte liksom ikke helt å slappe av, men syntes jo selvfølgelig det var godt når man rusler rundt med såpass smerter at man ikke klarer stå rett opp😂

Gleder meg til i morgen, da er det skyting igjen😃 Det blir kjempe gøy!

Nei får vel prøve å få seg litt søvn her. Litt kort innlegg i dag, men kommer sterkere tilbake😃
Håper du har hatt en super duper dag og start på uka🌞

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top