Grini flere ganger i dag!

Det er så forferdelig!!!

Sitter her på ei øy på mørekysten og har det trygt og godt. Her følger jeg med på nyheter og via venner hvordan ting utvikler seg nedi Gudbrandsdalen. Det ser så jævelig ut der og mange av dem jeg kjenner blir påvirket av uværet Hans. Jeg skulle så endelig ønske at jeg kunne dratt nedover og bidratt på en eller annen måte, men det er jo fysisk umulig når de fleste veier er stengt. Jeg har grått flere ganger i dag fordi jeg synes det er så forferdelig og jeg føler så med dem som er rammet. Natt til i dag har jeg nesten ikke sovet fordi jeg har vært så bekymret. Og her ligger jeg igjen da og burde prøve å sove, men har en slik uro i kroppen og er fysisk dårlig fordi jeg er redd for dem jeg bryr meg om og for det som foregår i hjembygda mi.

Jeg er jo heldig som har det trygt og godt her på mørekysten og finnes ikke synd i meg. Men jeg skulle gitt mye for å være der nå og bidratt. Det er vondt å sitte så langt vekk og føle at man skulle vært der og gjort noe, hva som helst, men ikke få gjort en dritt. Eneste jeg får gjort er å ta kontakt med folk jeg kjenner for å høre hvordan det går og vise at jeg bryr meg.

Det er sikkert flere som kommer til å lese bloggen min som står midt i helvete et eller annet sted i kveld. Jeg sender dere hvertfall masse varme tanker og krysser alt som kan krysses for at det skal snu snart og roe seg og at ingen skal bli skadet.

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top