Bytur til Molde.

Det har vært en lang dag i byen. Dro over tidlig for å levere ungene til Stig før vi dro innover til byen til legen en snartur. Var ikke så lenge jeg var der så fikk god tid til å finne på diverse i byen i dag. Kjøpte ny seng. Den jeg har har jeg hatt i litt over 12år og har blitt tapet med gaffateip i flere år nå for at den skulle holde seg sammen. Sett bedre dager med andre ord, hehe. Fikk jo helt hakeslepp da vi titte på senger! For noen priser… Kunne ikke huske at det var så dyrt sist jeg tittet på senger. Endte opp med ei jensenseng til slutt da. Var tilbud på senger på Skeidar så prisene var jo litt bedre enn de pleier, men fytti katta sier bare jeg!

Ellers har det blitt mye titting rundt omkring i dag mens vi ventet på at klokka skulle gå før Stig hadde et møte. Ble noen timer i byen i dag for å si det sånn. Men vi har faktisk kosa oss selv om vi begge ikke er så veldig glad i byliv og det å gå på butikker slik. Det verste av alt er at i morgen skal vi til Ålesund for å prøvekjøre bil. Det gleder jeg meg masse til. Prøve å huske å ta noen bilder da slik at dere også får se.

Når vi var ferdig i byen var det bare å kaste seg rundt for å komme på øya igjen. Da bar det rett på skytetrening da vi ikke hadde tid til å kjøre bortom hjemme igjen. Skytetreninga i dag gikk veldig fint. Men av en eller annen grunn så ble avtrekket for slakt så vi måtte stramme litt.

Er litt sliten nå så skal bli godt å synke ned i sofaen og slappe av resten av kvelden. Har ungefri resten av uka, så da må man liksom prøve å nyte den roen litt også. Skal spise en sein middag med natcos.

 

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top