Prøvekjøring av nye VW ID BUZZ!!!!

Nok en dag med mye fartig! Vi skulle jo til Ålesund i dag for å prøvkjøre bil i dag, nærmere bestemt den nye IdBuzz. Har gledet meg i flere dager til timen i dag. Sist fikk vi jo bare se på den og slikt da det ikke var kommet på skilter enda. Kom dit i god tid og fikk jammen med oss nøklene 10 min før tiden. Jeg prøvde først før vi byttet sånn ca halveis på turen. Og jeg må virkelig si at det er en drøm å kjøre med. Men for meg som er vant til å kjøre rundt i eldgamle biler uten tabbe ditter av alle slag så er det som å sette seg inn i en robot for min sin del. Det er jo alle mulige finesser, knapper, funksjoner osv. Et instrumentpanel er byttet ut med en sjerm som lar deg følge med på alt mulig. En SOS knapp i taket som får barnet i meg til å få lyst til å trykke på den. Og må selvfølgelig nevne førerassistenten på bilen. Det var en MEGET snodig opplevelse for oss begge. Og sist men ikke minst, det er massasje i setene, det var skikkelig digg for å si det mildt. Selv om bilen ser liten ut utvendig så er det kjempe stor plass inni, det er massevis av plass for å si det mildt. Man kan også ordne slik at 2 stk kan sove i bilen. Dette er en bil som bare må oppleves for at man skal forstå hvor fantastisk den egentlig er. Den er rett og slett rå!!! Knipsa et par bilder slik at dere også kan få ta en liten titt.

Bakseter kan legges ned slik at man kan ligge flatt om man vil sove inni der, eller om man skal transportere noe som tar større plass

God plass til 3 voksne menn i baksetet
barnet i meg klødde i fingrene på denne knappen, hahahaha…. trykka ikke på den da!

Endelig etter 5.5år uten sykkel så ble det endelig sykkel på meg igjen. Gjett om jeg gleder meg til å ta opp igjen gamle kunster og spesielt siden jeg ikke får til å jogge på grunn av foten

 

Når vi var ferdige med prøvekjøringa dro vi på kjøpesentret på Moa hvor vi fikk oss en rask matbit før jeg skulle innom på XXL. Der kjøpte jeg en sykkel som jeg har sikla på lenge. Det er samme sykkelen som jeg hadde før jeg flyttet til møre som jeg startet Birken med og hadde MANGE treningstimer på. Endelig har jeg en sykkel igjen. Det har jeg savnet skikkelig, og hvertfall etter foten ble ødelagt slik at jeg ikke kan jogge lenger. Så nå 5.5 år etter jeg slutta med syklinga kan jeg endelig ta opp igjen gamle kunster, det skal bli gøy. Får vel noen turer med den før jeg skal under kniven om et par uker. Gleder meg til å endelig kunne være med frøkna ut å sykle på tur igjen.

Stig var innom etter noe gjerdegreier til geitene på felleskjøpet før vi satte snuten hjemover igjen. Slitene og fornøyde etter nok en dag på farten. Ikke vant til å farte så mye og det merkes på energien. Man blir jo helt utslitt, hehe. Blir litt roligere resten av uka, eller blir vertfall værende på øya bortsett fra når vi skal hente seng og frøkna skal hjem fra høstferien sin.

Nå er vi plassert oss godt oppi sofaen. Og her sitter vi å hører på at det knitrer i vedovn og kobler av litt. Jeg skal straks ut for å stelle hønene før jeg virkelig kan ta kvelden jeg også.

Har du hatt en bra dag?

 

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top