Gikk ikke min vei i går kveld!

Jeg lovet vel egentlig en oppdatering i går kveld etter skytinga. Men det var virkelig ikke noe å skrive hjem om. Vet ikke helt hva som skjedde, men det gikk ikke slik det pleier. Men får satse på at det går bedre i kveld på Raumastevnet.

Dagen i dag har egentlig gått veldig fort. Jeg har snappen for hodepinedagboka i dag. Det er så hyggelig. Masse trivelig mennesker man blir sittende å skrive med gjennom dagen.

Nå ligger jeg rett ut på sofaen og bare slapper av. Er helt utslitt! Har egentlig ikke gjort så mye i dag. Har små pusla med ting i heimen og tatt det med ro. Men foten sier at jeg har holdt på for mye så da er det best å bare bli liggende. Pluss at jeg har litt migrene i dag, men det er ikke sånn kjempe ille. Jeg må bare ta det litt med ro slik at jeg holder ut resten av dagen.

Det går fort til jeg skal lage middag. Den må være ferdig til riktig tid i dag da vi knapt nok rekker å spise når Stig stikker innom etter jobb før vi må dra slik at vi rekker riktige ferger. Jeg både gleder og gruver meg til stevnet i dag. Jeg gruver meg litt på grunn av hvordan det gikk i går kveld, men jeg gleder meg fordi jeg synes det er gøy å ut å farte og skyte. Så jeg må bare sjerpe meg i kveld og prøve å gjøre det bedre enn i går.

Var en liten tur bort til geitene i dag. Det var kaldt og vondt å gå dit på krykker, men jeg kom meg frem og fikk gitt dem litt snadder. Men jeg fikk skikkelig neglesprett så det gjorde vondt lenge etter jeg kom meg inn igjen. Er egentlig ikke så kaldt ute sånn temperaturmessig, men det blåses litt kjølig som gjør det hele litt kaldere.

Nei nå skal jeg nyte husfreden litt før man skal starte med middagen. Så får man satse på at jeg har mere å fortelle om neste gang jeg logger inn her.

Ha en super duper fredag folkens.

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top