Ble stanga ned i dag!!!

Jeg viste ikke om jeg skulle le, gråte eller bli sint i tidligere i dag! Skulle holde på med geitene og der kom bukken løpende og stanga meg i ræva så jeg falt fremover. Sånn skikkelig komedie opplegg. Det endte med at jeg ble stående å le og spørre han hva i alle dager han holdt på med. Kjenner det litt i ræva da, men kan ikke annet enn å le av det hele. Har vertfall lært på den harde måten at jeg ikke skal snu ryggen til han, og vertfall ikke når jeg har med noe godt til dem….Hahahahaha. Fikk telt over kyllingene da jeg var å stelte hos hønene også. Var bare 4 stk, men de var helt nydelige. Krysser fingrene for at de vokser opp og blir sterke og fine.

Til helga så skal jeg bort. Og jeg pleier jo å ha ei skyteøkt på lørdager, men det får jeg ikke til denne uka. Så for å få trent 3 ganger denne uka også så dro jeg en tur på skytebana i dag for å trene. Lå der og trente på teknikk og pust. Sjekka om jeg lå innafor på tiden når jeg brukte den pusteteknikken og vanen jeg har lagt meg til. Det gjorde jeg heldigvis. Var redd for at jeg brukte for lang tid, men det gikk fint. Så da kan jeg bare fortsette å jobbe med å utvikle og lage ei skikkelig rutine av det jeg har startet på. Gikk ganske greit på treninga i dag. Fikk inn noen gode skudd og klarte å se 9-erene som jeg fikk. Så det går fremover og gøy er det.

Nå har jeg fått vaska over litt her. Vaske litt mer i morgen tenkte jeg. Straks hoppe i dusjen for å få av meg litt lort.

Er spådd ruskevær de neste døgnene her så får masse tid til å holde på inne i morgen og ordne i heimen. Pluss at det må pakkes i morgen siden vi drar på fredag. Skal i bryllup i helga pluss at jeg skal rydde og ordne litt i Ringebu og sette ned urna av pappa på mandags morgen. Så det skal skje en del med andre ord. Gleder meg masse til å se venninna mi igjen. Er så sjelden vi ses siden vi bor så langt unna hverandre. Så ser virkelig frem til helga.

Håper du som leser også har en fin dag.

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top