Går det ann å ha mere uflaks nå!?!

Hadde en plan om å være flink med bloggingen mens vi var på landskytterstevnet, men dagene løp fra meg. Vi var oppe veldig tidlig hver dag og sovna veldig tidlig. Og med lite strøm muligheter til å lade mobil så ble det så som så med alt teknologiske greier. 

Men kort oppsummert: 

På morgenkvisten på dagen vi skulle skyte så klarte jeg å få et dypt kutt i fingeren og måtte få hjelp av både røde kors og legevakt for å få limt det sammen igjen. Min type flaks, hehe. Men det gikk fint å skyte for det. 

Selve skytinga gikk helt greit og alt i alt så var jeg fornøyd. Oppi der fant jeg veldig mange firkløvere, men det skal jeg ALDRI plukke mere. For så mye ulykke på kort tid har jeg knapt vært borti før! 

Vi dro hjemover et par dager før tenkt da jeg ble skikkelig dårlig…. Og da startet helvette. Girkassa på bilen havarerte og det ble et helvette å komme seg hjem. Jeg var skikkelig dårlige, vi var alle slitene, trøtte og sultene. Det var nesten umulig å komme seg hjemover og Stig ble også fort dårlig, skikkelig dårlig. Vi hadde alt fra berging, taxi, flere tog, buss, taxi og venner for å komme oss hjem. Mye trygling for å få være med transport da vi har mye bagasje og 2 store hunder. Og noe som ville tatt 10timer hjem tok nesten 3 døgn. Hurra vi hadde fått korona!!!! 

Ingen av oss er helt bra enda. Jeg kan ikke snakke for Stig sine vegne, men formen min er ræva enda og det værste er at jeg er så sinnsykt tom for energi! 

Så nå sitter vi her med en bil som står helt oppi Mosjøen, mye av tingene våre er der. Brukte opp sparepengene mine på å komme oss hjem og får ikke henta hjem bilen som inneholder en del ting vi trenger før skolestart!!!! Er ganske dårlige og har tusen ting som skulle vært gjort! Så hurra sier bare jeg. 

Går vel ikke ann å ha mere uflaks nå? Krysser fingrene for at det kun går en vei fra her:D 

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top