Stressa!

Jeg måtte «betale dyrt» for den aktive dagen jeg hadde i går! Våknet med ei helvettes migrene og en skrott som ikke hadde det helt bra i dag. Gikk mer og mindre i søvne mens jeg lagde til frokost. Stig sa ikke noe om kaffen så den var sikkert passe sterk, selv om ble litt usikker på hvor sterk den ble😝 Men fikk ordna med frokosten, ordna med hundene og fikk frøkna klar for skolen💪🏻 Da frøkna hadde gått til skolen putta jeg i meg anfallsmedisin og la meg nedpå igjen! Ikke det at medisinen fungerte i dag! Sovna nesten før hodet landet på puta… Det er på slike dager jeg angrer på at jeg har verv og oppgaver jeg må gjøre.

Etter å ha sovet et par tre timer måtte jeg bare brette opp armene å få gjort unna litt plikter før jeg og frøkna skulle til Molde for å finne kjole til ho til vi skal i bryllup😃 Fikk ikke gjort 1/3 av det jeg skulle noe som resulterte i at jeg har stressa innvendig resten av dagen og kvelden. Har prøvd meditasjonsøvelser flere ganger for å roe ned kroppen slik at jeg klarer å fokusere…. Men hver gang er det vært noe som har brutt hele greia😂 Så nå ligger jeg her og prøver å skrive litt i stedet for å se om det kan hjelpe litt på slik at jeg hvertfall får landa noe av det jeg skulle gjort i dag😉 Er jo en form for å koble av å bare ligge her å skrive litt også☺️

I byen i ettermiddag fikk vi ordna kjole til frøkna som ho skal ha da vi skal i bryllup. Mangler kun sko til oss begge og strømpe til meg. Hadde ikke mulighet til å få ordna det i dag, men har fortsatt 2 uker på oss😅

Nei jeg får vel prøve å puste litt til her og se om jeg får gjort noe fornuftig før natten. Opp tidlig i morgen🙈

 

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top