💜HODEPINEDAGBOK💜

Jeg er en av mange med hodepinelidelser. Jeg er mye dÄrlig pÄ grunn av dette, men det er ikke noe jeg viser sÄ tydelig til omverden. Har slitt med hodepinelidelser siden jeg var 10-11Är. Siste Ärene har det bare blitt verre og verre! I lÞpet av en mÄned har jeg ca 4-5 dager uten hodepine.!Bruker en del medisiner, bÄde for anfall og forebyggende og gÄr jevlig til nevrolog for oppfÞlging. Dette hjelper noe, men ikke godt nok.
Mine hodepinelidelser:

  • ice pick hodepine
  • Anstrengelseshodepine
  • Kronisk migrene m/aura
  • menstruell migrene

Jeg er sĂ„ heldig Ă„ vĂŠre en del av dem som har snappen hodepinedagbok. Det har jeg vĂŠrt i litt over 1Ă„r nĂ„. Jeg har ogsĂ„ gĂ„tt kurs som flere av oss i hodepinedagbok og er likeperson for hodepine norge. Vi bor pĂ„ forskjellige steder i vĂ„rt vakre langstrakte land og har forskjellige hodepinelidelser. PĂ„ snappen deler vi fra hverdagen vĂ„r og gĂ„r gjennom forskjellige temaer gjennom Ă„ret. Vi har ogsĂ„ ei facebookside og en instagramkonto som alle som Ăžnsker det kan vĂŠre medlem😊

Anbefaler ogsÄ sidene til hodepine Norge om du Þnsker mere kunnskap om hodepinelidelser.

Det har blitt laget mange forskjellige infoplakater siden oppstart og tenkte Ă„ dele noen av dem med dere i dag. HĂ„per noen av dere vil finne nytte av dem.

Aboner gjerne pĂ„ oss pĂ„ snapp😉

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. FĂždt og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til MĂžre i mai 2017. Bor pĂ„ et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte pĂ„ smĂ„bruket vĂ„rt. NĂ„r du ikke finner meg pĂ„ gĂ„rden eller pĂ„ fjelltur sĂ„ bruker jeg mye tid pĂ„ skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fĂ„tt helt dilla og det brukes mye tid pĂ„ dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufĂžr. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for Ă„ lĂžses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top