Nå er det liksom nok kjenner jeg!

Det tar liksom aldri slutt, noe er det hele tiden!

I går ble en veldig lang dag! Skulle bare innom legekontoret en snartur å få sjekka en kul jeg har i brystet (som har vært fult opp tidligere) da det har blitt missfarging i huden. Der ble jeg sendt på sykehuset hvor flere leger undersøkte meg, var på ultralyd osv osv…… Så dagen gikk rimelig fort, ikke helt slik jeg hadde sett for meg dagen! Enden på visa er at jeg er satt på en kraftig antibiotikakur og må inn igjen for å fjerne kulen når det roet seg igjen. Jeg skulle ikke bekymre meg, men jeg får jo noen tanker likevell og spesielt når de sier at jeg må fjerne den innen rimelighetens tid!  Men om det skulle bli verre de neste dagene måtte jeg ta kontakt igjen raskt. Hadde sinnsykt migrene i går også ( hatt noen dager) så jeg ville jo helt fortest mulig hjem for å legge meg!

I dag er fortsatt migrena helt jævelig og kan ikke ta mere anfallsmedisin så må bare stå i det. Skal ha time med nevrologen på mandag da. Men jeg blir så sinnsykt utslitt av antibiotikaen, det er helt jævelig. Så på skytetreninga i dag måtte jeg kaste inn hånklet mye tidligere enn jeg hadde tenkt. Etter vi hadde kosa oss litt på skytebana dro vi innom brannstarsjonen siden det var åpen dag, før vi handla og dro hjem.

Resultatet på kneskytinga mi i dag

Og her ligger jeg, helt ødlagt og utslitt. Halve hodet og ene øye kjennes ut som det skal eksplodere og en kropp som verker og er helt utslitt. Så nå skal jeg bare hvile og slappe av bitte litt før man skal lage hjemmelaget pizza og kosa seg med familien litt senere.

Slik formen har vært noen dager nå så kjenner jeg virkelig på dette med at jeg bør roe ned noe av alt det jeg styrer med hele tiden og ta mere vare på meg selv. Men det er ikke bare bare å si fra seg ting og slutte med ting. Så jeg må gå noen runder med meg selv de neste dagene og tenke over det litt før jeg gjør noe med det!

Har du en fin helg da? Kanskje du også har vært på en brannstarsjon med unger i dag? Håper hvertfall at helgen din er topp og at du får en fortreffelig flott lørdagskveld🌸

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top