Dobbelt seier i helga!

I helga var vi på 2 stevner. Det var starten på årets badesesong så jeg var litt spent siden jeg nå har begynne å skyte på 200m i stedet for 100m. Og jeg har begynne å lade patronene selv så det var jo litt spennende om de ville fungerer slik jeg ønsket. Men jeg kjente på iver og spenning i forkant da jeg gledet meg til å komme i gang.

På lørdag var vi hos Kleive Skytterlag. Det gikk helt greit. Forholdene var kjempe fine. Lite vind og strålende sol. Det var sommertemperaturer der så jeg angret på at jeg ikke hadde med meg vannflaske på standplass. For det var varmt å gå i full skytterdress. Resultatet endte på 246 poeng så det var helt greit. Jeg syntes jeg hadde litt rotete serier, men alt i alt helt greit. Var glad for at ikke omgangen er tellende i klassen min for den funka ikke så godt. Det å skyte 10 skudd på 75 sekunder med grovkaliber er noe jeg må trene mere på.

Søndagen gikk turen til Isfjorden og Åndalsnes Skytterlag. Nok en dag med strålende flott vær. Og i dag hadde jeg husket vannflaska. Var litt mere trekk i lufta og bra var det da gradestokken der viste 22 grader. Men det er masse pollen i lufta da, hehe, og det merkes litt. Men jeg endte med 246 poeng der også.

Det hele resulterte i at jeg vant i min klasse på begge stevnene i helga. Så jeg må jo si meg fornøyd etter helga. Og lysten til å komme meg på neste stevne kribler skikkelig i magen. Så jeg gleder meg til helga igjen for da går turen til Malmefjorden. Får besøk i helga så blir med kun 1 stevne denne helga. Kan ikke plage besøket med bare stevner når de kommer, hehe.

I dag har jeg holdt på å vaske i huset. Vært og handlet litt og egentlig gjort klart til 17.mai feiring og besøket som kommer på torsdag. Er ganske sliten etter helga så ting går ikke så fort. I ettermiddag skal vi stelle med klovene på geitene slik at vi ikke trenger å tenke på det på en stund igjen. Er et par av geitene som har det jeg ville kalt dårlige klover da de vokser enormt og blir fort veldig stygge.

Har du hatt ei bra helg?

 

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top