Det gikk til ………!!!

Man lærer så lenge man lever sies det! Og jeg har fått lære på den harde måten nok en gang!!!

Tirsdag ettermiddag lå jeg i narkose for en operasjon. Våknet tilnærmet smertefri og ikke hatt noe særlig smerter siden. I gårkveld la jeg meg ned på skytebane ( hjemmebane) for å skyte stevne. Startet med at det var kluss på skiva mi så jeg ble flyttet på laget etter så jeg måtte vente litt. Jeg var sliten og suste i hodet enda etter narkosen. Henger merkelig lenge i hos meg. Akkurat som det trigger migrenen på en måte! Så ble det min tur til å inn igjen for å skyte. La meg ned og kjente at jeg var helt utslitt og sleit med synet og pusten. Kom meg gjennom de seriene jeg skulle skyte, med et elendig resultat og lå bare å rista da jeg var ferdig. Var så sliten at jeg sleit med å bære våpnet ut av standplass. Fikk av meg skytterklærne til slutt og gikk på do før jeg gikk ut å satte meg. Var så sliten at tårene trillet. Var både skuffa over meg selv og var rett og slett skikkelig dårlig. Da vi kom hjem klarte jeg ikke stå på beina en gang så Stig måtte mer og mindre bære meg inn. Sovna raskt i gårkveld for å si det mildt. Var ikke i stand til å stelle meg en gang!

I dag har jeg virkelig tatt det med ro. Har migreneanfall som murrer skikkelig. Bryter liksom aldri helt ut men klarer å sette meg skikkelig ut av spill. Så da frøkna var gått til skolen kasta jeg i meg anfallsmedisiner og la meg. Og der har jeg stort sett ligget i dag. Nå er klokka 14:30 og jeg har fått i meg litt mat og fått litt mere kontroll på migrene, men er ikke i sånn super form.

Har klart å legge av meg resultatet fra skytinga i går, men synes det er skikkelig surt! Er jo påmeldt på et stevne i kveld også så har en plan om å gjennomføre. Men har ingen forventninger til hvordan det vil gå! Målet er å gjennomføre….

Synes ikke det er noe gøy når kroppen streiker på denne måten. En kombinasjon av narkosen og migrenen er vel grunnen til at jeg føler meg så dårlig.

Jaja, jeg lærte vel noe av dette også! Får krysse fingrene for at jeg får en bedre opplevelse av skytingen i kveld.

 

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top