Måtte ta farvel med min beste venn!

I går måtte jeg ta en av de tunge valgene man noen ganger må ta når man har dyr. Hunden Luna ble avlivet. Det var kjempe vondt å måtte ta det valget og gjennomføre det. Ble noen veldig såre øyne jeg sovnet med i vårkveld for å si det på den måten. Livet er ikke lett sies det! Ble VELDIG tomt her uten henne da hun var en hund som tok meget stor plass på mange måter. Kommer til å savne henne ganske mye da jeg og ho hadde et spesielt bånd.

I dag har det vært sol her til en forandring. Men med sola kommer nordavinden, det slår aldri feil. Så det har ikke vært så varm selv om sola har vært fremme. Det har fortsatt vært ull på kroppen. Men må ser det ut som været skal snu og sommeren komme hit også. Det er hvertfall spådd temperaturer opp mot 20 grader. Så det skal bli godt å slippe ull og boblevest……

Har til og med vært ute å sykla i dag. Ble litt over 13km med det tyngste giret. Så blodpumpa og beina fikk kjørt seg. Det var sinnsykt godt for å si det mildt. Har jo ikke fått trent slik på mange uker på grunn av operasjoner. Så det å endelig kunne kjenne at kroppen må jobbe var noe av det beste jeg har følt på på lenge. Og foten holdt. Så nå blir det nok en god del sykling fremover. Klarer jo ikke gå skikkelig, men på sykkelsetet så fungerer ting bedre og jeg kan kjenne på at jeg faktisk får trent skikkelig.

I helga er det LDKS stevnet som gjelder. Det blir spennende.

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top