Stevnedag!

For ei natt! Har nesten ikke sovet på grunn av smerter i skuldra og var sånn passe fornøyd da jeg ikke klarte å sove mere når klokka var 05:20. Men jeg var så sliten at jeg kom meg ikke opp heller så ble bare liggende å glo ut i mørket. Vekkeklokka skulle ikke ringe før 07:15, men da klokka var 06:30 startet vekkeklokka til gubben å ringe og det med jevne mellomrom. Forskjellen på oss er at jeg trenger 1 klokke, mens han trenger minst 20 for å våkne. Jaja, det var bare å stå opp og gjøre seg klar for dagen.

Vi skulle jo på stevne i dag, noe jeg gledet meg veldig til. Var bra det ikke skulle skytes før litt uttpå dagen slik at jeg rakk å våkne på veien dit, hehe. Skytinga i dag gikk helt greit. Jeg var ikke fornøyd med egen prestasjon. Merker godt at jeg trenger mengde trening på stevner. Men jeg vant klassa mi da. Meldte oss like greit på et stevnet til. Så nå blir det 3 stevner før innendørs LS i starten av februar. Med andre ord, det er et stevne hver helg ut januar. Så da får man håpe at man får inn litt mere rutine på disse nervene som dukker opp i forbindelse med klokka som tikker når man skal prestere.

Er akkurat kommet hjem. Ute er det 4 varmegrader og regnet høljer ned som bare det. Med andre ord det er skikkelig drittvær. Jeg skulle gitt mye for det snøværet de har på østlandet i stedet for dette. De har i det minste vinter, noe jeg elsker.

Skal snart lage middag her. Hjortebiff og fløtegratinerte poteter. Har fått biffene ut av kjøleskapet slik at de får temperert seg skikkelig før de skal stekes i håp om å få de mørest mulig. Hadde egentlig planer om å ta et vinglass til maten i dag siden vi har ungefri. Men jeg har ganske vondt i foten, så her blir det vinglasset byttet ut med smertestillende i stedet. Ganske lett valg å velge mellom vin ( som jeg drikker ganske 2 glass av i året) og smertestillende.

Uansett…… Håper alle der ute får en trivelig lørdagskveld.

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top