Verdens beste plass!

For en dag dette har vært. Selv om det var sinnsykt vondt å stå opp i dagtidlig da klokkene begynte å ringe 06:30 så ble det en bra dag når man bare kom i gang. Det tar ikke lange tiden fra jeg setter føttene i gulvet til humøret er på topp!

Har gjort litt av hvert på dagtid i dag. Starten på dagen gikk med til å ordne litt her hjemme før jeg pakket sekken med lunsj og kravlet meg opp på firhjulingen. ( slipper å bruke foten så da går det greit å kjøre) Kjørte til en rasteplass her på øya med knall utsikt og kosa meg med lunsj og nydelig utsikt før jeg kjørte hjem igjen.

Det var fortsatt litt tid før frøkna skulle komme hjem fra skolen så jeg vasket firhjulingen før jeg tok ei treningsøkt med hundene. Jeg var vel en smule uforsiktig der jeg holdte på uten krykker, men det gikk no bra og fikk igjennom ei god treningsøkt for de firbeinte.

Merkes godt at det er pollen i lufta da både snørr og tårer triller godt når jeg holder på ute, men jeg klarer ikke holde meg inne heller. Jeg er heldigvis ikke den som er mest plaget. Er bare litt snørr og tårer så det går fint. Har medisiner jeg kan ta for både luftveier og tårekanaler så null stress.

Trodde et øyeblikk at det skulle bli slutt på finværet da havtåka kom sigende innover land, men den forsvant like fort som den kom. Men er spådd tåke i morgentidlig og den har ligget tykk utpå havet store deler av dagen. Får bare håpe at den letter igjen utpå dagen i morgen.


Stig var bare innom for å spise middag i ettermiddag før han dro på jobb igjen. Fyra opp grillen og kosa oss med grillmat i dag. Er spådd annet hver fra helga så må passe på mens det fortsatt er fint vær.

Etter jeg hadde rydda opp igjen etter middagen fikk jeg så migrene at jeg ble liggende rett ut resten av ettermiddagen/kvelden

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

2 thoughts on “Verdens beste plass!

    1. Snø har vi knapt her på vintern så savner snøen og skikkelig vinter. I dag har havtåka lagt seg som et tykt lag her, men letter nok opp uttover dagen. På en plass med så mye dårlig vær så må slike dager nytes fullt ut.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top