Plenklipp på en søndag og bloggnedleggelse!

Det er søndag og man skal liksom ikke bråke i hagen med plenklipp osv. Men her blir det gjort likevell og vi er ikke de eneste. Det har bøtta ned mye i sommer og det å få klipt plenen har vært veldig værstyrt. Ikke fått klipt på lenge da det er så vått så nå når det endelig er en dag med opphold og greit vær så må man passe på. Ikke bare bare å få klipt en laaaaang plen pent, men det blir bedre enn det var hvertfall. Stig som holder på i dag. Jeg sa på fredag at jeg ville klippe i helga men han insistrerte på at han skulle klippe. Så da ble det litt husarbeid på meg i stedet. Sikkert like greit da jeg tror jeg har fått bronkitt av denna koronaen, kjennes slik ut. Jeg får lett bronkitt desverre! Går litt asmamedisin om dagen for å si det sånn. Blir det ikke bedre i løpet av noen dager så får jeg ta turen til legen, men ikke så mye å gjøre med virus! 
 

Etter det ble bestemt at miniblogg skal legges ned 1.sept så må jeg innrømme at jeg ikke har vært like ivrig på å skrive her inne. Man mister jo litt motivasjon når man vet om om noen få dager så er bloggen borte vekk! Blir nesten som å skrive ut i lufta med usynlig blekk. Har prøvd å finne ut hvor jeg kan skrive når denne siden er borte, men finner liksom ikke noe. Har sendt mail til blogg.no men tviler sterkt på at jeg får bli med gjennom nåløye der. Synes det er synd da jeg egentlig får mye å blogge om uttover høsten da det er mye som skal skje! 

Nei jeg får vel avslutte her og begynne å gjøre litt mere i heimen igjen. Håper du som leser har en super dag:D 

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top