På skytebana med pysj og krykker!

Ble en liten luftetur i dag. Dro på skytebana da det var flere som skulle dit. Jeg kunne jo ikke skyte selv i dag, men like gøy å være der en tur likevel. Asså fikk jo Stig trent litt. Var godt å komme seg ut en tur. Skravle litt og ha det litt gøy. Hehe, jeg får jo ikke på meg så mange buksene om dagen på grunn av foten så jeg dro dit i pysjbukse jeg. Samme det vel, bare man har klær. Det viktigste er å få lufta seg litt og få fylt på med litt positiv energi. Ikke sant? Har halv gips og surra inn i både det ene og det andre. Hadde vært bedre om det hadde vært gips rundt hele foten i stedet for nede på foten og oppover baksiden av leggen på til kneet. Denna surringa flytter så lett på seg.

Da vi var ferdige der dro vi hjem å henta ungene for å dra på butikken å handle lørdagsgodteri. Kjente at jeg begynte å bli sliten, men gjorde så godt å komme seg ut. Men jeg var rask med å sette meg nedpå igjen når jeg hadde funnet det snopet jeg skulle ha. Helt utslitt, sløv og kaputt var det godt å komme seg hjem. Få i seg litt næring, legge seg rett og med foten høyt og  bare slappe av litt. Og her ligger jeg da. Føler jeg burde bidra og hjelpe Stig med dyra og middagen osv i stedet for å ligge her, men jeg er helt ferdig. Knapt så jeg kom meg inn i huset igjen. Det tok på å lufte seg litt. Satser på at det blir bedre etter å ha hvilt litt. Jeg er skrubbsulten så det blir vel ikke så lenge før jeg frister meg til å begynne som smått med maten så det ikke blir så seint. Om jeg ikke sovner her da.

Gleder meg til i kveld. Da skal vi se på maskorama. Er det flere som ser på det? Synes det er hyggelig å sitte sammen med familien å se på det sammen.

Jeg får prøve å sove litt her jeg så jeg får energi til å kose meg sammen med mine etterpå. Har sikkert mer jeg skulle skrevet om her, men hjernen har streika, hehe.

Håper du har en strålende flott lørdag.

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top