Mestringsfølelse.

Plutselig var denne dagen over også!

Jeg våget meg ut på en skikkelig tur i terrenget sammen med hundene i dag. Hadde et mål om å komme meg litt opp i høyden, men da jeg kom dit terrenget ble brattere så kom jeg rett og slett ikke lenger. Det ble for smertefullt for foten rett og slett. Og det var like greit at jeg snudde da jeg gjorde for da jeg kom til bilen igjen klarte jeg nesten ikke tråkke på foten. Så turen ble tydeligvis akkurat passe lang. 30 min med rolig gåing. Men det føltes som en skikkelig seier uansett rett og slett fordi jeg klarte å gå en liten tur i skogen og bare nyte livet litt. Så det er jo helt fantastisk. Høre fuglene kvitter, vannet sildre, vinden som strøk meg over kinnet, sola som varmet i ryggen og hundene som storkosa seg. Hva er vel bedre enn den følesen man får da!?!

Ellers ble det en liten fisketur i kveld på meg og frøkna. Stig sovna på sofaen, frøkna var rastløs og jeg trengte å koble av fra alt arbeidet hjemme. Så 1 time med fiskestanga var ikke feil. Vi kom hjem med 15 fisker. Var ikke store fiskene, men vi kunne glede kattene med litt ekstra snadder.

Ting har egentlig gått veldig treigt for meg i dag. Jeg merker godt at det blir kun 4-5 timer søvn over mange dager på grunn av killingen, masse som skjer og skal gjøres + at jeg tok aimovige sprøyte i går og jeg blir alltid veldig trøtt og slapp noen dager etter jeg har tatt den. Håper ei helg med lite på agendaen gjør at jeg klarer å få hvilt litt og kommet meg igjen.

Nei nå skal jeg prøve å få meg litt søvn. Opp igjen ved 4 tiden for å gi killingen mat.

Ønsker dere alle sammen ei riktig god helg fylt med latter og glede.

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top