Kan dere hjelpe meg?

Prøvd å komme i gang med ting som stod på planen i dag. Det jeg skulle bruke mest tid på på dagtid i dag var ei gave. Jeg holder på med et sånn stort perlebilde som jeg skal gi bort. Tiden begynner å bli knapp for å få det ferdig og dagene har liksom bare løpt fra meg i det siste. Fått gjort litt i dag, men ikke så mye som jeg håpet på. Har vært plaget skikkelig med migrenen i dag. Og det å skulle sitte å konsentrere seg om disse må perlene da er ikke akkurat noe godt.

Er virkelig inne i ei periode hvor kroppen ikke spiller helt på lag. Det er helt tydelig. Men jeg orker ikke sitte her å skrive om helsa mi i dag. Har ikke det behovet om å legge ut om det, ikke akkurat nå vertfall.

Jeg fikk tak i en eldre gyngestol i sommer. Jeg har en plan om å male den, men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken farge den skal få. Noen som har noen tips kanskje? Den er i dag i en slitt hytterød lignende farge, men er sort under den rødfarga. Jeg har vært inne på tanken om å male den sort, men er litt usikker. Så tar gjerne imot forslag fra dere. Greit å få litt innspill utenfra.

 

Er utrolig glad i gamle ting. Har masse gamle greier etter både foreldre, besteforeldre og som jeg har kjøpt litt her og der. Var på utkikk etter gyngestol LENGE, og endelig i sommer var det noen her på øya som skulle selge en billig. Da var jeg ikke lenge på å hente! Om jeg kunne kjøpt drømmehuset mitt så hadde ikke det blitt et splitter nytt moderne hus. Det hadde blitt et tømmerhus der alle tingene mine hadde glidd rett inn.

Hvilken farge hadde du villa malt stolen i?

 

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

2 thoughts on “Kan dere hjelpe meg?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top