Jeg er landsmester kl.1🥇🏆🎊

For ei helg det ble. Innendørs landskytterstevne i  Stjørdal ble en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme.

Det var første gang at det ble arrangert innendørs LS. Jeg og frøkna dro oppover for å ta ei jentehelg med skyting og hotellkos. Hotellrom ble booket flere måneder i forveien og alt var klappet og klart for ei langhelg med nye eventyr.

Lite viste jeg da vi dro dit at vi skulle dra hjem igjen med en tittel jeg ikke hadde tro på at jeg klarte å oppnå. Jeg hadde et mål jeg ønsket å oppnå og det var at jeg skulle klare å slappe av når jeg skulle skyte og bare kose meg uten å la nærvene ta meg. Det første vi gjorde etter vi hadde sjekket inn på hotellet var å dra for å orientere oss slik at det skulle bli mindre stress og styr fredagen.

Jeg skøyt i et tidlig lag på fredagen og havnet rett i ledelsen. Samme dag som jeg 8år tidligere mistet min mor på noe som gjorde det hele enda mere spesielt for meg. Etter som timene gikk fredagen var det flere skyttere som var i ilden, men jeg ble stående i ledelse og jeg fikk flere hilsener som trodde det ville holde helt inn, men jeg var overbevist om at sieren kom til å ryke da det var mange gode skyttere som skulle skyte før det hele skulle avgjøres. Uttpå fredagskvelden gikk vi på Egon for å spise. Det var det kun 1 bord ledig. Gjett hvilket bord det ble….. Bord nr 32 og jeg skøyt på skive 32. Hva var sjangsen liksom?

Lørdagen kom og siste skytter skulle skyte 20:15 så litt før kl 21 skulle man vite hvem som vant i min klasse. Etter frokosten dro vi en snartur til Storlien for å handle litt svenskesnop siden vi først var så nærme. På tur tilbake kom det «det er min dag i dag» på radioen! Hele dagen kom det slike drypp!!!
Vi ble sittende å følge med fra tribunen ut over ettermiddagen/kvelden. Spenningen steg og jeg var fysisk dårlig på grunn av spenningen. Skulle det virkelig gå min vei, det kunne ikke være sant! Så var det tid for at siste laget skulle starte. Jeg klarte knapt å sitte i ro. Og da de sa over høytalerannlegget at jeg var sikkra seieren ropte jeg ut og felte noen tårer. Jeg forstod egentlig ikke hva som akkurat hva som hadde skjedd.

Men der dro jeg fra med tittelen landsmester kl.1🏆🥇🎊

Jeg er sikker på at noen var der sammen med meg gjennom helgen og passet på meg❤️ Dette var virkelig en spesiell og en stor opplevelse for meg😃 Jeg har jobbet hardt for dette og med all motgangen som har vært siste årene så var dette helt magisk.
Nå er det nye mål som skal nås så ingen grunn til å ligge på latsiden.

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top