Årsregnskap!

For et vær det har vært i natt! Jeg har nesten ikke sovet på grunn av hosting og det har blåst så veldig så det har bråket godt. Har egentlig bare ligget å vente på at klokka skulle gå slik at jeg kunne stå opp. Har hosta så jeg har brekt meg flere ganger i natt. Tyipsk det at man hoster mest om natten, hehe.

Frøkna ville opp litt tidligere enn normalt i dag så jeg stod opp i god tid før slik at jeg skulle rekke å gjøre et par ting først slik at vi kunne bare sløve før ho skulle på skolen. Men jeg fikk ikke gå ut å gjøre ting slik jeg hadde tenkt så klokka gikk fra meg.

Planen for å dag var å dra på tur med hundene, men siden jeg hoster en del så var det vel lurest å ikke presse lungene noe særlig i kald luft for kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg blitt dårligere! Men jeg er jo «mester» på å snu om på planene mine ut fra dagsform så det var bare å finne andre ting å gjøre. Noe som ikke var vanskelig da det er nok av ting å henge fingrene i. Men dags store oppgave var å starte med årsregnskapet på gården. Ikke de store greiene, men det må jo gjøres likevell.

Nå sitter jeg å venter på frøkna før vi skal hjem å lage middag.
Håper du også har en fin dag.

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top