Alt for tidlig for meg i dag!

For en start på dagen, hehe! Jeg ble vekt 04:15 av haner som hadde startet dagen. Dette var nå 4 dagen på rad og jeg hadde sett meg lei da dette er en umenneskelig tid å starte dagen på, spes når man humper rundt med smerter dagen lang som gjør en utslitt. Fast bestemt på å hinke meg bort til hønfjøset for å endelig avlive disse unge hanene som jeg skulle ha fjerna for lenge siden stod jeg opp og begynnte å ordne meg. Men Stig stod opp og hjalp meg så jeg slapp å gå borti fjøset. Jeg var utrolig takknemlig for det.
Han ruslet opp igjen for å legge seg etter på, mens jeg ble sittende å få i meg litt frukt og medisiner og prøvde å få igjen «normal» kroppstemperatur og kontroll på smertene ei god stund. Da klokka nermet seg 6 begynnte ting å roe seg så jeg aka meg opp trappa igjen og krøp under dyna en liten tur i håp om å få litt mere søvn slik at jeg skulle fungere gjennom dagen. Det tok sin tid før jeg klarte å sovne. ( Bruker alltid VELDIG lang tid på å sovne)

Da jeg våknet igjen var jeg noe mere uthvilt, litt mindre smerter og derfor ikke så kvalm. For det er ikke til å stikke under en stol at man blir rimelig kvalm av å ha smerter! Var vel en av de tingene jeg gruvde meg til i forbindelse med operasjonen var hvor uvel jeg kom til å være den første tiden. Ser heldigvis ut som det ikke har blusset opp de store greiene enda så er levelig foreløbig og slik håper jeg det holder seg. Krysser fingrene!

Jeg og Stig har vært å fått tak i gulv til gangen i dag så da er det i boks. Pluss at vi må ha elektriker til å ordne noe med noen ledninger før vi kan ha opp veggplater. Nå må jammen denne gangen bli bra til slutt altså!

Jeg har vært ganske sår i halsen i dag så har nok blitt smitta av det frøkna har. Satser på at jeg ikke blir så ille. Jeg er så forbanna utslitt i dag at jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Pluss at jeg har hatt krampe i låret på den gode foten så det er dritvondt hver gang jeg skal reise meg og hoppe rundt så prøver å være i ro.

Ute er det skikkelig ruskevær. Det blåser veldig og regner litt inni mellom. Merkes godt slikt vær når man bor i et eldre hus. Til og med jeg som har svetta som en gris den siste uka mens alle andre har vært kalde fryser i dag.

Det er ikke så lenge før jeg skal starte på middagen. Er jo egentlig skytetrening i dag. Frøkna er syk og jeg får ikke skutt. Men mulig jeg blir med bortover slik at Stig får trent i dag. Derfor jeg ligger her å prøver å lade batteriene litt nå.

Har du en fin tirsdag?

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top