Ulempa med å strekke strikken!

I går hadde jeg jo en veldig aktiv og bra dag. Men slike dager har sin pris!
Det var sinnsykt vondt å stå opp i dag. Føltes som en vandrende zombi som sulla rundt og skulle ordne med hunder, frokost og få frøkna klar til skolen. Det værker skikkelig i hele kroppen og det svir i øynene.

Jeg hadde egentlig tenkt å få vasket litt og ordnet litt i heimen før vi skal hente hjem bukkene, men sånn ble det ikke. For her ligger jeg. Har klart å legge til side alt jeg skulle-burde-måtte og lyttet til kroppen.

Jeg hater når kroppen sier stopp, men jeg må liksom bare innfinne meg i det og gjøre det kroppen ber om. Så nå blir det et par timer avslapping sammen med hundene. Og forhåpentligvis så er jeg litt mere klar for dager etterpå.

Planene for i dag er å få bukkene hjem fra sommerbeitet og til et beite her på gården. Ellers så er det jo tirsdag noe som betyr skytetrening for hele gjengen. Så satser på at dagen blir knall når jeg får kroppen med på laget her.

Ønsker deg som leser dette en strålende flott dag🌞

 

 

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top