Rolig dag!

Jeg hadde en plan om å komme meg ut på en skikkelig tur med hundene i dag, men sånn ble det ikke. Jeg var helt utslått da jeg våknet i dag tidlig så jeg gikk å la meg nedpå igjen for å hvile litt da jeg hadde mulighet. Migrene ble ikke noe bedre dessverre så formiddagen ble rolig. Da jeg hadde gjort unna det kontorarbeidet jeg hadde satt på dagsplanen ble jeg egentlig sittende å ikke gjøre noe som helst. Hodet ville ut å være høyt og lavt, mens kroppen ville bare ligge rett ut og ikke løfte en muskel. Er jo ei forholdvis aktiv uke så kanskje like greit med en slik dag også! Ble liggende å bare prøve å bli klok på pcen jeg kjøpte. Har jo ikke hatt en fungerende pc på år og dag og for å si det sånn så følte jeg meg gammel når jeg ikke skjønner så mye av teknologien.

Hadde jo liksom en plan om å lage en blogg i dag i fra turen jeg skulle ha med hundene, men det er ikke alltid ting går som planlagt!

Ble litt action i dag da. Et av de store trærne ved skolen hadde knekt og hang fast i et par andre trær. Så Stig hadde på seg noe utstyr og ruslet bortover med motorsaga for å få det ned slik at det ikke skulle være til fare for barna. Han var ikke lenge på å få ordnet opp i det. Mente jeg skulle blitt med bortover, men var rett og slett ikke i form til det.

Stig har fylt opp hengeren med skrap i dag som vi skulle innom søppelplassen med før vi skulle til skytebane. Etter han begynte på igjen på antidepisiva har ting gått lettere for han heldigvis. Det er godt å se at hverdagen ikke er like tung som den kan være i perioder. På skytetrening i dag hadde vi vakt så måtte være der i god tid. Jeg elsker disse dagene. Synes det er så sosialt og gøy. Sånn ut fra dagsformen min så var vel ikke akkurat det å legge seg ned for å skyte det beste, men skal på stevne både på torsdag og på søndag så må jo trene litt, hehe. På torsdag og lørdag skal vi arrangere stevne så da skal jeg være standplassleder. Det blir gøy.

Nå skal jeg bare nyte resten av kvelden sammen med mine før det blir tidlig natt i heimen. Opp tidlig for behandling på sykehuset i morgentidlig.

Har dere som leser noen ønsker om noe jeg skal skrive mere om?

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top