Ny blogg!!! Presantasjon.

Ble noe kluss med den gamle bloggen min, livsgnist, så da prøver vi til igjen. Hadde jo den et par år og dermed lenge siden jeg har presantert meg. Så da kan vi like gjerne starte på bunn igjen med hele greia.

Så hvem er jeg? 
Jeg er ei dame i min beste alder, evig 19…. Hehe, nei da. Jeg runder straks 38år! Kommer opprinnelig fra fagre Gudbrandsdalen, men bosatte meg på vakre Møre i 2017 på grunn av kjærligheten. For 4 år siden kjøpte jeg og mannen min et småbruk her på Midsund og her holder da jeg til. Blandt bratte fjell og hav. Her har vi noen geiter, høner, ender, katter og et par hunder. Hadde hest også, men ikke for øyeblikket. 
 

Godt gift, har ei datter på 10 1/5år og 2 nydelig bonusbarn på 9 og 13. 

Er arbeidsufør grunnet ME, artrose, kronisk migrene  og skader etter rideulykke. Men har et hode som ofte vil mere enn kroppen klarer, så har alltid alt for mange jern i ilden. Preges vel bitte litt av ADHD, hahahaha. Engasjert i både det ene og det andre vervet. Og nok av hobbyer så dagene løper fra meg. Men på grunn av sykdom er jeg MYE sengeliggende og dårlig. ( de sidene man sjelden deler med omverden) Men elsker de gode dagene og bruker dem for alt de er verdt. Lært at man må sette pris på de små tingene her i livet da det er dem som lager det store bildet. Utstyrt med litt for mye pågangsvilje og livsmot, på godt og vondt! 
 

Tross flere verv og nok å henge fingrene i så har jeg også et par hobbyer. Jeg har holdt på med hest i over 30år, men har et lite opphold med det akkurat nå da tid og energi ikke strekker til. Ellers så har vi 2 hunder her. Og elsker å trene lydighet sammen med border collien Luna. Holdt på med hund siden 2003. Hjelpes alt 19 år det også! 

Ellers er jeg veldig glad i å ta bilder. Går mest i naturbilder og actionbilder. 

Sist men ikke minst….. Jeg holder på med skyting, noe jeg har gjort aktivt i snart 1 år. Vært på noen stevner og skal på landskytterstevnet i Bodø i år. Det gleder jeg meg kjempe mye til. Hehe, ikke sikkert resultatene blir sånn super bra da nervene kribler rundt i kroppen alt nå. Men det blir gøy uansett og masse erfaring og opplevelser å ta med seg videre. 
 

Det var vel meg kort fortalt, hehe. 

Grunnen til at jeg skriver blogg er fordi jeg liker å kunne samle bilder og tanker på et sted rett og slett fordi jeg synes det er gøy. Og fordi jeg vet det er flere som har funnet både inspirasjon og glede ved det tidligere! 
 

Men nå må jeg stikke, fysioterapauten og dugnad venter;) 

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top