Spent på morgendagen!

Huff, jeg er så dårlig på å knipse bilder og slik om dagen som jeg kan legge ut her. Jeg må skjerpe meg på det området.

I dag er en rolig dag for meg. Er sliten og har mye smerter i kroppen så bruker dagen på å fyre i ovnen, slappe av og pusle med mitt i heimen. Har vært slik en periode nå hvor jeg trenger litt ekstra hvile og pleie. Er kanskje en av grunnene til at jeg ikke får frem så mye ved skrivinga.

Skal sende inn løpet på ene våpenet så har demontert det i dag. Godt man har instruksjonsboka sier bare jeg slik at man kan se i den om man blir usikker. Fikk forklart i går da hvordan jeg skulle gjøre det. Men det var lettere enn jeg hadde trodd så det gikk greit.

Skulle egentlig vært ute en tur til dyra, men jeg er helt skutt i dag så Stig får se etter dem når han kommer hjem tenker jeg.

I morgen skal jeg på sykehuset igjen til kontroll. Skal på rønken før jeg skal til legen. Så det blir spennende. Jeg har jo vært ganske uforsiktig siste tiden. Så i morgen får jeg vel svar på om julen må tilbringes på krykker eller ei. Jeg er både spent, gruver meg og gleder meg på samme tid. Jeg krysser alt som kan krysses for at jeg kan få av meg denna walkern jeg har på foten slik at jeg kan leve mere normalt igjen for det begynner å tære på meg at jeg ikke får gått turer, dratt bort osv. Man blir liksom ganske isolert! Jeg har så lyst til å dra til byen før jul å se på julepynta butikker og kjenne litt på den stemningen som er på slike plasser. Selv om jeg er ferdig med julegaver og alt det der så er det liksom sin sjarm å bare sitte der å se verden rase forbi også. Pluss at jeg vil ha muligheten til å treffe venner og kunne finne på noe.

Jeg lengter etter å bare kunne smette på meg sko og klær og rusle ut og holde på slik jeg ønsker. Blir kanskje litt mere spennende innhold her inne også da om jeg får begynne å styre og ståke og oppleve mere i hverdagen igjen, hehe. Er jo begrenset for mye spennende jeg klarer å få frem innenfor husets fire vegger over flere uker.

Hadde tenkt å gå gjennom klærne mine og rydde i dem i dag, men har ikke fått gjort det heller. Har masse slitte og gamle klær som egentlig skulle vært kastet. Og det er ganske rotete i klesskapet. Så det hadde gjort seg å få ryddet litt opp der. Får se om jeg gjør det senere eller på fredag eller noe slik.

Det går fort til folk begynner å komme hjem fra skole og jobb. Eller, det er jo igjen sånn ca 1.5time enda da. Men til da så skal jo middagen være klar osv osv… Så den tiden før der går fort unna. Bør vel legge fra meg pcen og bruke den siste tiden litt fornuftig her, hehe.

I ettermiddag skal vi på butikken og handle inn mat for resten av uka. Gleder meg til å komme meg ut av huset litt.

Hva bruker du onsdagen din på?

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top