Wii jeg vant!!!!

Norma Skytterprodukter skulle gi bort ei pakke egnet for 15-meter mens de teller ned til jul. Og jeg er jo av den typen som melder meg på masse slike greier hvor man kan vinne ting nå før jul. Selv om jeg aldri vinner noe som helst på slike ting så håper jeg selvfølgelig likevel om at det en dag skal bli min tur til å vinne noe… Og i dag har jeg vunnet. Jeg er sååå lykkelig at jeg måtte danse rundt på kjøkkengulvet med krykkene med tidenes breiste glis etter jeg hadde lest meldingen de sendte meg.

Når jeg var ferdig med dansen min var det bare å finne frem våpenkort osv slik at de kunne få det. Det er jo ikke bare bare å sende ut ammo til gud og hvermann. Man må ha våpenkort osv for å kunne kjøpe ammo. Synes at det er bra at det er så strengt!

Gleder meg sinnsykt til pakken kommer og jeg kan få prøvd alt sammen. Det blir gøy.

 

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top