Storproduksjon av hjemmelaget julegaver i dag!

I dag har det vært storproduksjon på hjemmelaget julegaver for min del.

Jeg har laget marengstopper i flere farger, blå, rosa, grønne. og pakket ned i små poser som jeg kan gi bort i julegaver til litt naboer og slikt til jul. Har ikke fått pakket ferdig alle i dag da, men stekt ferdig vertfall. Får se om jeg rekker å pakke resten i dag eller om det må bli i morgen.

Men det er tar ei stund å lage når det har blitt 5 brett som skulle stekes. Og 1 brett skal stå innpå ovnen i 1 time… Så da har det blitt mye tid i mellom til å få gjort unna litt husarbeid her. Så jeg har fått skifta på senger, vaska klær, dusja og stelt meg selv litt ekstra, pynta og ordna hos marsvina til frøkna, rydda litt osv. Og plutselig er klokka blitt så mye at det går fort til det kommer hjem folk her.

Her er noen av posene jeg har laget i dag.

Skal ha enkel middag i dag. Pølse og stappe! Skal på skytebane senere. Det er runde 2 i magemesterskapet i klubben. Så det må man jo delta på. Litt stevnetrening før morgendagens stevne på bortebane igjen. Det blir gøy. Skal prøve å huske å fortelle om hvordan det går på stevnet senere i kveld.

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top