Følesen av at helsa svikter!

Jeg er så kaputt at det er helt jævelig! Både føler meg og ser skikkelig tygt og utspytta.
Er heldigvis ferdig med antibiotikakuren jeg har gått på en uke nå, men det har ikke hjulpet i det hele tatt på kulen og utslettet på brystet. Skal til fastlegen etter helga så får se hva han finner på for noe smart da😊 

Som om det ikke er nok med alt styret med foten, så er det denna kulen….. Og ikke nok med det, men jeg må ha oppfølging på ei stor cyste jeg har fått på ene eggstokken. Siste som mangler nå er at celleprøva viser endringer igjen når svaret der kommer!!! Nå er det blitt nok når det kommer til helsa mi, rett og slett. Har virkelig ikke lyst til å gå enda en vinter i møte preget av sykdom og faenskap😔 

Skal straks diske opp med en skikkelig god salat til oss før jeg skal ha et lite møte på teams, hente frøkna… Og da kan helga virkelig starte her også😃 Skal bli skikkelig godt med helg nå. Sove lenge og bare ta helga som den kommer, det blir skikkelig digg😉

GOD HELG FOLKENS🌞

Jeg er ei dame som kom til verden en augustdag i 1984. Født og oppvokst i fagre Gudbrandsdalen. Flyttet til Møre i mai 2017. Bor på et av Norges flotteste steder, Midsund. Her lever jeg de glade dager sammen med mann og barn og en gjeng med firbeinte på småbruket vårt. Når du ikke finner meg på gården eller på fjelltur så bruker jeg mye tid på skytebana. Dette er en hobby jeg fikk sommeren 2021. Har fått helt dilla og det brukes mye tid på dette😊 Er kronisk syk, ADHD, ME, fibro, 3 forskjellige hodepinelidelser, asma, artrose, kroiske skader etter ulykke og er derfor desverre ufør. Men jeg har mange jern i ilden og sier sjelden nei til en ufordring. Livsglad dame som trives best blandt dyr og natur i en aktiv hverdag. Litt motgang stopper ikke meg. En utfordring er alltid til for å løses😉
Posts created 175

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top